5. joulukuuta 2012

Luukku 5

Rakas joulupukki...

Oon ollut hirmu kilttinä tänäkin vuonna. Tai no tää on mun ensimmäinen vuos, joten et voi oikein verrata. En oo kuitenkaan tehnyt juuri mitään pahaa tai ilkeetä.. jos niitä Joonaksen kuulokkeita ei lasketa, tai niitä mamman kenkiä... siis niitä kaikkia kenkiä, tai sitä meijän kuumemittaria... tai niitä mamman rintsikoita... tai sitä yhtä vetoketjua... ja ja ja  Ansaitsen siis ainakin kasapäin lahjoja ja ajattelin, kun kuulin että olet jo tosi vanha (vanhempi ku äiti), niin kirjoittelen sulle vähän listaa niin muistat ottaa kaiken sit mukaan jouluaattona.

Brit Care Let´s Bite! Duck Breast Luonnon Oma NaudanhenkitorviHear Doggy ultraäänilelu litteä haisunäätä
Skinneez haisunäätä Skinneez kani Skinneez kettuSkinneez pesukarhu
Mamma huutelee tuolla olkkarin puolella jotain, että voisin muka pyytää jotain hyödyllistäkin. Pyh sanon minä. En tiiä mitään hyödyllisempää kuin namit ja täyttämättömät vinkupehmot... niitä aina kuluu ja häviää. Mitä sekin muka tekee tommosella näyttelypannalla tai tollasella takilla tai treeniliivillä mitään... EI SIIS MITÄÄN. Joten jos matkaan ei pukkiseni mahdu... jätä nää seuraavat pois. Mamma ei oo ollut ees niin kovin kilttinä tänä vuonna... tai siis en tiedä jos vertaa viime vuoteen, mutta mun mielestä leikkiä ja namia ois voinut olla enemmän... Mutta koska mä oon niin kauheen kiltti, niin tässä nyt on nää mammankin toiveet...

HelsiTar treenitasku mustaValkoinen näyttelyhihna koiralle Koiran verkkoloimi

Nähdään siis jouluaattona. Mä odottelen jo täällä!


1 kommentti: