10. heinäkuuta 2013

Huippu viikonloppu!

MOI!

Meillä oli mamman kanssa ihan huippu viikonloppu. Tehtiin vaikka mitä ja meistä otettiin jostain syystä ihan kauheesti Enni-äiskän kanssa kuvia. Ihme dorka, kun hyppii kokoajan kameran kanssa edessä - antais meidän mielummin vaan juosta. Mutta itse asiaan. Meillä oli siis shelttien huippukokous meidän kasvismamman luona. Siellä oli hirveesti shelttejä ja kaikki tuntu olevan jonkun siskoja ja veljiä... Mäkin näin äitin lisäksi, mummon ja isomummonkin. Sisaruksia mä en vieläkään nähnyt... en oo nähnyt niitä vielä koskaan, missä lie piilossa.
Huippukokous.


Toi joka katsoo suoraan kameraan, on se mun isomummo Netta...  iso se ainakin on, mummosta en niin tiiä.

Tää on mun mummo Sani. 

Täs on mun varaisoveli. Ollaan aika samanlaisia luonteeltaan... pallosalamia.
 Äiti ja sen sisko Muru oli tosi samannäköisiä, en meinannut tunnistaa niitä ollenkaan. Ja oli se sen velikin - Piki - tosi samannäköinen, mut se oli kuitenkin poika... Mammakin vitsaili, että pitää kattoo tarkkaan, ettei oteta väärää koiraa mukaan. Onneksi ne otti kuitenkin oikeat koirat mukaan. Musta olisi näet ollut vähän ikävää joutua jonnekin Lahteen tai vieläkin kauemmas. 

Äiskä oikeella ja Muru vasemmalla.

Äiskä vasemmalla ja Piki oikeella...
Kun oltiin hoidettu näitä tärkeitä hommia jonkun aikaa, lähdettiin sitten mökille rentoutumaan. En tiiä oliko se rentoutumista, mutta ainakin aivot sai laittaa narikkaan ja kiusata äiskää ihan kunnolla.

Tässä mä ootan, että mamma viskaa mulle pallon...

Oltiin ainakin näin onnellisii mökillä.. Hymyilytti!

Joo, me jouduttiin myös pesulle, mikä ei ollut ihan niin kivaa. Vesi oli aika kylmää ja haistiin sen jälkeen vielä kiiville ja omenalle... miehekästä.

Äiskä komentaa mammaa....

Tässä tapellaan pallosta...


Täs tein yllätyshyökkäyksen äiskän kimppuun.

KarvaKasa.

Niinku näätte, äitistä ei oo mulle mitään vastusta enää.

Oltiin hirveen vihasia toisillemme... en muista enää miks.


Tätä se äiti jakso puuhailla... juosta tuota uima-allasta ympäri. En niin ymmärrä mitä hauskaa uivien lasten paimentamisessa on.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti